Lokalen

I föreningen finns en lokal på plan 1, Boulevarden nr 9, som kan hyras för tillfälliga gästers övernattning.

Se bokningsinformation och kalender nedan.

Information om lokalen

Utrustning
Lokalen är en fullt utrustad lägenhet på ca: 40 m² med toalett, dusch och pentry. Här hittar Ni fullständig planritning och utrustningslista. Toalettpapper och diskmedel finns och ombesörjes av föreningen. Diskmedel används också som allmänt rengöringsmedel, även för golv. Lokalen är även utrustad med trådlöst Internet, anslutningsbeskrivning finns i lokalen. Den som bokar lokalen är ansvarig för hur och vad Internet anslutningen används till.

bäddsoffa ca: 120 cm, tältsäng ca: 80 cm, 2 madrasser ca: 80 cm, 2 kuddar, 3 täcken
kaffebryggare, vattenkokare, kylskåp med frysfack, kokplattor
matsalsbord för 8 personer, 10 stolar, porslin för minst 10 personer
bestick för 6 personer, 14 muggar, 6 vinglas, 6 dricksglas, 2 förskärare
städmateriell inklusive medel och soppåsar/-säckar
radio, TV, Internet(WiFi)
Vänligen hör av Er om något saknas.

Planritning

Lokalen soffa/säng

Lokalen pentry

Bokningsinformation
Lediga tider för bokning framgår av kalendern längre ner på denna sida.
Bokning av lokalen görs alltid skriftligen minst tre dagar innan aktuellt bokningstillfälle genom bokningsformuläret nedan:
Det går också att e-posta: brfbrevduvan@gmail.com, eller lämna en lapp i brevlådan (Anita Vahlberg, Gustav III:s Blvd 1).
OBS! Boka i första hand via bokningsformuläret för att underlätta hanteringen. Vid e-post, vänligen uppge Ert portnummer, telefonnummer och namn på postfack samt specificera antal dygn som önskas för att undvika missförstånd. Endast medlemmar i Brf Brevduvan får boka och ansvarar för sina gäster.
Vid akuta ärenden och avbokningar alldeles innan eller under hyresperioden, ring eller skicka sms till Anita Vahlberg på telefon 070-513 75 02.
Bokning skall ske minst 3 dagar i förväg och max 6 månader i förväg. Bokning om maximalt 7 dygn sammanhängande är möjligt. Lokalen hyrs från 12:00 en dag till 12:00 nästkommande. Kortare hyra är ej möjlig. Bokningen markeras i kalendern till den dagen nyckel skall återlämnas.
Styrelsen använder lokalen för möten enligt schema och lokalen skall ses som bokad den aktuella dagen.

Ordning
Lämna lokalen i det skick Ni själv vill finna den!
Fullständiga ordningsregler

Kostnad
200 kr/dygn.

Utlämning av nyckel, betalning och retur av nyckel
Nyckel lämnas i ditt postfack. Nyckel återlämnas i postfack Anita Vahlberg port 1 efter aktuell bokning.
Betalning för lokalen aviseras på samma avi som för månadsavgiften som skickas ut varje kvartal, vi hanterar inte kontanter längre.

Bokningskalender för lokalen